Eibbed!B!ebie~]
I love TSL and STCC!!
Love 6A and 1 Honesty!!
debbie903
暱稱: →喬B!ebie]←
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
Music


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
中四前...中三後
NOV...
14歳生日大快樂xd~~
PKPK
開學L0r~
文章分類
全部 (55)
Daily (19)
STCC (31)
TSL (1)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 512
今日人氣: 27
累積人氣: 2144
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


唱K唱到想死 疲倦 分類: STCC

琴日個個旅行真係悶到死

好彩俾我同Lag機+阿Ty揾到間k房

狂唱歌...連BBQ都5食

痴左線∼

之後又去左CEO唱K

真係唱到5想唱

不過點都好...我唔會放棄唱歌Ge

好啦,除左ED相,仲有D我會放去相薄,細心欣賞

 

發表時間:2009-10-03 11:26 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 debbie903 的日誌)


yaujai215 於 2009-10-15 05:42 PM 發表:
comment``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



christy96729 於 2009-10-04 05:50 PM 發表:
有冇班相ah*v*好想要ar!!!
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



debbie903 於 2009-10-04 05:03 PM 發表:
冇辦法La,則面型Ma~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



seeching21 於 2009-10-04 03:40 PM 發表:
全部都係側面= =
我都好想唱K丫!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eva1212 於 2009-10-03 11:54 PM 發表:
ComM3nT~
原來你鐘意人地個側面既...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuki_278 於 2009-10-03 06:01 PM 發表:
cm cm =]``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SindyX 於 2009-10-03 02:12 PM 發表:
D相 都冇我既...唔要吖!! =[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



minniekwong 於 2009-10-03 12:11 PM 發表:
Oh I meant picnic, oopsss spelling mistake!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



minniekwong 於 2009-10-03 12:11 PM 發表:
What kind of pinic is this?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yaujai215 於 2009-10-03 12:04 PM 發表:
comment;)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]