| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
!!!  |
|
今日返學又係度畫公仔,上咩堂都畫
係咁畫皇上隻logo ~ 哈哈 ~ 佢就係度畫其他人概logo
放左學去左搵肥程 ~ 又去老地方食煙
我地買左d野食上去食,佢仲買左個手卷
佢落勁多wasabi ~ 食到票眼水 ~
笑到我肚痛
哈哈哈哈 ~
|
|
|
網主回覆
咩唔比你畫呀
你有你畫
我有我畫
你自已係位畫
畫完比我地睇
哈哈 Posted at 2009-04-03 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係架 我冇食到
肥程食姐 ~ 哈哈 Posted at 2009-04-02 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
~K健~ 於 2009-04-02 09:28 PM 發表:
畫個D logo好搞野! 哈哈~! 文文勁搞笑, 次次見到佢個張圖 都笑!
|
網主回覆
聽日拎張圖問下佢知唔知係邊個 哈哈 Posted at 2009-04-02 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|