| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
!!!  |
|
今日返學又係度畫公仔 ~ 畫皇上logo ^ ^
佢又一齊畫 ~ 哈哈 ~ 本身我地只係畫皇上同鱷魚
不過我地愈畫愈多 ~ 差唔多成班都畫晒
本身我地唔比人睇概 ~ 因為有d唔見得光
中文堂果時鄧奶走過來搶走本簿
d 畫就比佢隔離左右睇晒 = =
我地畫果d logo有幾個畫得過份左少少
如果比果d知道我地畫咩
我諗我同皇上都性命難保 ~ 哈哈
放左學我同偉哥果d ~ 仲有丫肥啤啤果d去睇新宿事件
皇上話頭痛 ~ 所以唔去睇 = =
|
|
|
網主回覆
當然..........唔得啦
Posted at 2009-04-04 11:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
幾啦 ~ 好暴力
叫你去你又唔去 Posted at 2009-04-04 11:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我係本簿落左咒語
都係唔好睇好d ~ 哈哈 Posted at 2009-04-03 10:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
~K健~ 於 2009-04-03 09:55 PM 發表:
關我咩事= = 係你性名難保~~ D畫是你畫! 呵呵~! 我冇咩事了! 可惜睇唔到新宿~! 可惜~
|
網主回覆
唉 ~ 又唔同我地去睇戲
成日都話自已頭暈 Posted at 2009-04-03 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
話明唔見得光
緊係唔講得比你知啦 ~ Posted at 2009-04-03 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
未呀 ~
星期一記得比我睇 Posted at 2009-04-03 08:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
偉哥 於 2009-04-03 08:07 PM 發表:
哈哈我做到第一個了
|
網主回覆
55 ~ 獎個叻比你 Posted at 2009-04-03 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|