| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 9 日 星期四  |
!!!  |
|
今日晨咁早鱷魚就打過來 = =
佢問我今日有咩做~我話冇
偉哥果d全部去金鐘 ~ 鱷魚唔洗 我都係
佢地去完全部走晒去碌齡 ~ 鱷魚都去 = =
我唔想去咁遠 ~ 所以冇去到
之後佢地全部去戲棚
咁我就落一落街
好多野食 ~ 啦啦啦啦啦 ~
|
|
|
網主回覆
多謝CM Posted at 2009-04-11 10:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
留返個CM比你啦...^^ 有得學野... 幾遠都吾系問題...
|
網主回覆
多謝CM Posted at 2009-04-11 10:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CMCM SOR@@ 係戲棚到掛住講電話冇理你地@w@
|
網主回覆
唔緊要 ~
thx ~ CM Posted at 2009-04-09 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
食食食!!! 靜係識得食, 運動又唔做, 遲早變阿伯!!!! 小心食死你阿!!!!
|
網主回覆
我有同佢地跑步
我地跑你又唔一齊wo Posted at 2009-04-11 10:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
太遠了 Posted at 2009-04-09 09:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
~K健~ 於 2009-04-09 08:29 PM 發表:
鱷魚咁鬼早,起身去跑步 功課又唔做,成日係到嘈
|
|