| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 2 日 星期四  |
家姐生日  |
|
今日家姐生日
同屋企人去左飲茶
之後上左鄧奶屋企玩
佢剩係打機唔理我 = =
走喇同屋企人食晚飯
佢又選係青衣城食 妖
食完就返屋企喇 ~
|
|
|
|
|
我有好多好多印花~ 你想要? 你真係咁想要? 你點解咁想要? 你為左邊個想要?
|
網主回覆
你咁多印花
咁你就去換隻小金比呀邊個邊個啦 Posted at 2009-07-04 12:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hangt 於 2009-07-03 02:45 PM 發表:
有印花要俾邊個呀?哈哈
|
網主回覆
唔知呢 唔知呢 Posted at 2009-07-04 12:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
偉哥 於 2009-07-03 02:20 PM 發表:
印花比邊個好呢 比你還是比呀邊個邊個
|
網主回覆
邊個係呀邊個邊個 Posted at 2009-07-04 12:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
最近係ok買左野有((x))花'' 洗唔洗比你呀'??
|
網主回覆
你直接比鐘意史迪仔果個人啦 ~ Posted at 2009-07-03 01:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
甚麼 Posted at 2009-07-03 11:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sze67 於 2009-07-03 02:27 AM 發表:
NO.1 ^^V 連住生日咁岩既~!
|
網主回覆
係呀 ~ 年份就差得遠喇 Posted at 2009-07-03 11:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|