| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
!!!  |
|
今日鄧奶問我去唔去游水
我話唔去 ~ 佢就話唔同我捉棋
去囉 ~ 之後佢即刻同我捉 = ="
我出左門口 ~ 鄧奶話轉左夜晚
咁我就返屋企啦 ~ 夜晚先出
佢地就去左偉哥屋企
係屋企食完飯我就出去搵佢地喇
諗住行上偉哥果邊 ~ 行行下見到佢地
偉哥鄧奶啤啤鵬鵬豬玲 ~ 跟住佢地食野
我食左飯 ~ 睇佢地食 ~ 隻豬食得好慢呢
跟住去城門谷泳池會合嫻姐同幸幸
之後就游喇 ~ 玩捉衣因 ~ 我咩都睇唔到
玩多陣就走喇 ~ 之後齊齊去食野
食完就返屋企喇 ~
|
|
|
網主回覆
thx ~ cm ~ Posted at 2009-07-05 09:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hangt 於 2009-07-05 08:47 PM 發表:
馮生留個cm俾你先^ ^
|
網主回覆
= =" thx cm Posted at 2009-07-05 09:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝了 Posted at 2009-07-05 04:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
又唔玩!!! 捉棋我幫你整個不丹同阿婆出黎 仲唔多謝我!!!
|
網主回覆
下次一個皇后夠
Posted at 2009-07-05 01:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx ~ cm Posted at 2009-07-05 12:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx ~ cm Posted at 2009-07-05 12:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx ~ cm Posted at 2009-07-05 12:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx ~ cm
Posted at 2009-07-04 07:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|