碎片日記

 

當心俾人狠狠咁擊碎既時候
就算妳可以搵番所有既碎片都好啦....
但係個個都唔再係原本既心...
因為已經充滿背叛同眼淚
在心內....更加....充滿了傷痕

< 英文廢話 >                                                                                                             
Damn baby how we end up here                                                                                                   作者:藍水
You know it's funny                                                                                                一個人的夜裡
I just miss you so much                                                                                         沈醉眼淚和酒精的約會
                               I still remember holding you kissing you                                 加上心碎的沈默
    
                           I wish I could just see you right now.....lying in my arms       只有黑暗裡的影子跟隨
                               Baby I'm waiting for you                                                         分不清麻醉和心痛的滋味
                               Please just come back to me                                                  孤獨已經沒有意味
                                                                                                          
                    留不下一點機會

我已經改變了.....但係....都趕唔到....

dee611
暱稱: 花dee
性別: 男
國家: 香港
« April 2022 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 6 日  星期六   晴天


1/9 - 6/9 分類: 未分類

1/9 - 5/9

係邱子民既生活....
幾好玩既其實...但有樣野真係好特別
係個度...有心讀書 d...心情..好咗好多...
而且..覺得做番自己....想做咩..就做咩
雖然....俾人認定係壞學生.....被旁人用唔友善既眼光望住..
但起碼...我可以做番自己丫 ^^



「  犯罪也是一種美德  」


6/9

今日番左協和幫手搞學生會
我發現...唔係..就係唔係嫁啦
我已經唔再係協和學生...我發現...協和既一切都冇我既存在咁
所以朋友....就似陌生人咁..
個心...好痛....見到同 caca 呀...呀 ling 呀...欣儀呀...黃俊呀...個 d 就好似外人咁對住我...我覺得好羞呀我 !!
我..係咪錯左呀 !!
唔通...所謂既朋友...兄弟...知已...都只係咁姐咩 ?!

今日見完張 sir..開心番 d...
多謝妳呀張 sir....
可惜...宜家我唔想番黎呀...咁努力讀書黎有咩用 wo ?!!!!!



協和...搶走哂我既一切...我討厭妳呀 !!






訪客留言 (返回 dee611 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]