1/9 - 5/9
係邱子民既生活....
幾好玩既其實...但有樣野真係好特別
係個度...有心讀書 d...心情..好咗好多...
而且..覺得做番自己....想做咩..就做咩
雖然....俾人認定係壞學生.....被旁人用唔友善既眼光望住..
但起碼...我可以做番自己丫 ^^
「 犯罪也是一種美德 」
6/9
今日番左協和幫手搞學生會
我發現...唔係..就係唔係嫁啦
我已經唔再係協和學生...我發現...協和既一切都冇我既存在咁
所以朋友....就似陌生人咁..
個心...好痛....見到同 caca 呀...呀 ling 呀...欣儀呀...黃俊呀...個 d 就好似外人咁對住我...我覺得好羞呀我 !!
我..係咪錯左呀 !!
唔通...所謂既朋友...兄弟...知已...都只係咁姐咩 ?!
今日見完張 sir..開心番 d...
多謝妳呀張 sir....
可惜...宜家我唔想番黎呀...咁努力讀書黎有咩用 wo ?!!!!!
協和...搶走哂我既一切...我討厭妳呀 !!
|