這兩日真係正~兩日都同fd出黎吹水
琴日同fd打完機之後
就同+毛,進,聰一齊吹水@@
吹到11點幾..好耐冇試過感覺咁正~
今日轉左人..
本來有進,+毛,聰,下能的..約左2點出..
我2點3先到- -
點知進話唔出/.\
得我同+毛,聰,下能..
今日都吹到8點..
係到周圍行..個feel都幾正@@
7點到..係個公園見到粗眉..林聰同+毛比人串@@笑左
之後玩到8點就散左lu~
都係出黎吹水最正~