前日..啊媽返左大陸..
d fd去左我home到打麻雀~
打通頂..之後佢地走果陣都7:00(早上)
我見10:15都要返學so冇sleep..超累的說
返到學校sleep..放學前果15min個miss先叫我起身做野~
放左學搵+毛佢地打機..
打完機同+毛,聰,進,a貨周圍行~
之後去到公園..係到玩"捉衣恩"..好好玩@@
之後多左個fd黎(佢話聰令仔都冇咩問題...話+毛ok(ok令仔)先有問題- -)
去左成記食野..之後再周圍行~11點幾先散..
返左home sleep...
sleep到12:30先醒(好小咁晚起身)
之後同第二d fd(啊哥果d)出去吹水..吹到5:00到d人閃左..
得我同digi去mo..見到進佢地- -之後一齊打信長..
lose得好慘(早知唔用玉子la)- -
之後就返home lu~
中意吹水多過打機@@估唔到我會無lala掛住一個人..果種feel好怪.. |