最愛蝴蝶酥**|] |
| 13/5/2006 |
|
|

好開心呀!!!!!
雖然星期五個日悶o左d...
而且放學要補測maths*,,,
但我竟然偷懶到5:30先去補課
我話係要做家政d野,,,個姐姐竟然信*|!!!!
呵可.,之後我個半粒鐘都度睇書,,,
就走o左啦!!!!!,,,
送o左鹹走之後,,,,,
婷竟然請我食蝴蝶酥,,,,>口<''
好開心呀1!!!!!!><''
最愛蝴蝶酥!!!!!*太好味
雖然淋o左D,,但係係婷請我既
我就覺得超好味同好FEEL啦!!!!!**
YEAH!!,,,,,,,,
返到屋企食飯\
我食佐N咁少飯,,,,,,五份之一碗度||||
再加生菜**再3粒豆腐
再一豌豆腐湯,,,,!!!!
YEAHYEAH!!!!,,,
不過好慘呀!!!!!!!
訓唔著.....興奮到**
哎...4點幾都好似飲O左豬肉揚咁
哎,,,,,
5點又俾人抄醒,,,,
7點又俾人抄醒,,,,
8點又俾人抄醒,,,,食屎啦
好煩呀!!!!!!..妖人O地唔屎訓咩
吃屎大,,,超唔鉤呀我
訓唔夠,,,,,,,,,,,好大熊貓眼**
哎....慘 | |
|