哈哈!`今日打記記啦>[]<`之前無MOOD,,SO無打LO >[]<`哈哈!`今日吾知點解HO有MOOD WO >[]<`錦就打下記記拉!呵呵!`
朝早拉!去左扭蛋蛋俾陶陶!佢生日今日系!>[]<``THEN 去輕XX個到等YAN姐AND沈啦啦`之後又番番屋企換付-[]-``一定要藍色牙-[]-`'
番到去``鳩等!DELETE``之後霸位!`勁耐牙霸左!``之後SIN去對面霸!哈哈!`同牙詩佢一齊去啦啦!霸左2個爐!`牙詩話1個俾佢牙哥!-[]-``
THEN鳩鳩下無啦啦牙陳X康霸左我地個位WO-[]-`個陴我同牙詩HO炆牙MA-[]-咪DIU左佢LO-[]-SORLI-[]-``BECOZ個陣我同牙詩真系HO無MOOD MA-[]-``
THEN牙黃嘉華黎左WO!`THEN叫佢霸住SIN啦啦!我地就去1叫欣姐過黎啦!`點知去到俾班仆街霸左我地一個爐!SHIT>[]<``HO嬲牙我同牙詩佢地!`'THEN同佢地一個爐啦啦!''`
之後我同詩詩無咩燒過野食啦!我都無燒過TIM牙>[]<系到整野,,又飲ICE LO!HO飲>[]<``都有人燒俾我食姐HO采>[]<
之後我洗魚牙!哈,第1次喳我系!``>V<``THEN整埋D野,,佢地都去晒玩LU`我同牙詩同麥哩就去左鳩遊啦!`大晒D零食同水去個到啦!系失蹤都吾會餓死牙MA=XDD`
之後去到HO入WO,,見到有條山路,,就諗住死入去睇啦啦!`但系牙詩番左去LO刀!做記號=XDD!`等完佢就走左入去啦XDD
無咩野GE個到,,就系行行下見到有幾個墓,,死番出番-[]-`出刑番見到王英坤佢地``之後同佢地一齊去鳩遊啦!哈哈`
去左對面個個山路啦我地``有3條路---左面個條我一早睇到系無得行GA啦-[]-不過無話俾牙王英坤岒聽,之後佢地行左個到啦,,HO明顯又系要行番番黎啦啦!XDD`
中間個條---一睇就知系墓!我HO想去牙!不過佢地淆-[]-無入去!``>V<之後去左右面個條啦!行行下牙詩無啦啦大嗌WO?[]-俾王英坤客牙佢!-[]-,,個個王英坤客埋我WO佢想!,我錦叻,,邊會俾你客到牙我XP`呵呵
行行行之後走啦!DELETE,,吾想打了-[]-
校車上!---個條仆街LO!搞到牙詩喊>V< DIU佢啦緊系t!之後吾打!,,
鳩去M記同牙詩HEA,,見到陳芷X,,系到寫字啦我同牙詩!,,鳩到5點幾番屋企,,無MOOD啦我無啦啦-[]-吾打啦!
|