好嬲哇
我呀媽同呀爸又鬼死咁煩
係到話我玩電腦
痴線架
喂!!
我宜家唔係係到玩呀
我有好多功課都係要上網做架
我想架咩
你以為我成日對住部電腦好受架
跟住呀
佢地又話咩要減我用電腦時候
喂!!
白吃啦
我今日打左機20min
打blog 10min
其他都係功課呀
咪白痴啦佢地
以為我成日做功課好好玩咩
無聊
唉
講真呀
我唔想再學跆拳啦
下次我要踢3塊板
踢到就藍帶啦
不過
我唔想踢呀
我唔想再學啦
真係唔想學啦
我本身都唔鐘意架啦
呀媽又話唔知咩保護自己之類果d說話
相信好多女仔既呀媽都咁講過
唉
好煩呀佢地
好鬼煩
呀爸又係一個自戀狂黎既
佢成日話自己好靚仔喎
又話佢個老婆
姐係呀媽
好靚女喎
哇
真係好靚女喎
大家就算未見過都想像到
d自戀狂有幾靚女啦
唉
呢d就係叫唔知羞啦
雖然我唔係好佢地好多
不過
起碼我有自知之明(掛)
係咁啦
我重有大把功課
聽日最後衝"棘"(唔係lock水 haha crystal記唔記得呀)
呀媽吹啦
88
|