pixiv@http://www.pixiv.net/member.php?id=2506714
---*歡迎入內參觀*---
demoncat
暱稱: 喵丸啦…
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« March 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
我是怎樣了呢?
rg9…PINK17~cp+
就這樣幾個月
RG新刊
稿…嘛…
文章分類
全部 (308)
Monster Hunter (33)
Online Game (24)
抒情 (21)
產物安置區 (31)
閒聊 (181)
腐能量and同人活動相關 (17)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 2 月 6 日  星期二   2007-02-06

打日記~~電腦再一次整好~~萬歲萬歲∼∼∼

呢個月嘛~冇咩特別,不過近呢幾日小運成日非禮小吉…
唔乖啦!不過叻仔XD
小吉又思覺失調,以為自己大左肚…
唔緊啦~傻下傻下咁幾得意~~~~不過點解又要咬我呢…

呢個月愛上左i-H~~D馬仔比我操到好大碌~KAKA
不過變左洗錢多左…~~唔理~~R TER姐Dcr XD

仲有就係呢排少玩左鼓機.變相多左玩GUNDAM~~
幾好玩呀~不過D人成日圍我~蝦我唔識玩…男人老狗蝦女仔~~
仲有最憎人買我保險~!!O靚仔~買我保險?!小心D呀你!XD

聽日(?)同契妹出街呢~要買情人節禮物比老公仔~
呵呵~~不過CW23好似冇假放…點算呢?
我正在燃燒父與蟹的愛~好想買D BL參考呢XD

呀…聽日出街街…唔…係咪應該收手呢?

嗯,好啦~~打完

 

---*END*---


經常忘記分類: 閒聊
 
 
偉言發表時間~~~ 2007-02-06 12:31 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 





訪客留言 (返回 demoncat 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]