pixiv@http://www.pixiv.net/member.php?id=2506714
---*歡迎入內參觀*---
demoncat
暱稱: 喵丸啦…
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
最新文章
我是怎樣了呢?
rg9…PINK17~cp+
就這樣幾個月
RG新刊
稿…嘛…
文章分類
全部 (308)
Monster Hunter (33)
Online Game (24)
抒情 (21)
產物安置區 (31)
閒聊 (181)
腐能量and同人活動相關 (17)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 9 月 19 日  星期六   終於郁啦我~~yaya


老山龍 G+上位 +軍刀(炎妃太刀)
技能:回復速度+2 & 拔刀術 & 心眼
老老實實 真係冇咩用~~XD不過砌出黎幾好睇~
最鐘意砌埋D好睇唔好用 發動技能果到有幾多字得幾多 0既裝 XD
草稿畫左有3個月~今日終於SCAN左入電腦到上色~ 

上左色0既地方 0既特寫XD
目前感覺還可以~不過件衫好似有D難度

作畫時間:畫線>35分鐘, 頭部上色>50分鐘
真係好耐冇上色~以前明明上色上得好快架嘛
今次真係出事勒~XD
---------------------------
20號早上4時22分~
畫住咁多先~

---*END*---


經常忘記分類: 產物安置區
 
 
偉言發表時間~~~ 2009-09-19 03:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


2009 年 8 月 30 日  星期日   太天真了!!

以為最多用5個鐘就可以單no完, 點知用左6個幾鐘一個都未得

仲有我要澄清上面打左馬賽克果d咸片唔係我單no ga~~~~(不要誤會此地無銀...)
男人睇咸片好正常ga, 哥哥話晒咁多年都係得左右手做佢女朋友, 我唔會怪佢整到部機中毒嫁...

離題tim~
總而言之, 我都係單no多幾十個鐘先單no完主程式
仲未計更新版本時間o口o

好想放棄...嗯...反正最快都出年下半年先出ga la…呵?
咁我就慢慢黎唔急lu...

---*END*---


經常忘記分類: Online Game
 
 
偉言發表時間~~~ 2009-08-30 07:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


2009 年 8 月 29 日  星期六   高興~失望~有點放棄....

話說因為巫妖隻碟唔係我到, 於是只好d/l番 wow黎玩
本身打算d/l完主程式先慢慢更新
我見到hinet到個主程式得1.95G 以為真係咁正
點知原來分開左4PART....傻傻的我D/L完PART 1仲好開心咁安裝
之後佢彈個選擇解壓檔先知原來我又兜左....OTZ

話說我好耐冇見我D可愛0既寵物~小白芝~仲有隻可愛0既小鳥...
天賦唔知洗唔洗重點呢?我會堅持做獸王獵嫁...
但係我想將隻小牧升到55, 咁就可以同死亡騎士升...嗯

改版真係好吸引好吸引...最鐘意D陽光充足0既地方, 打機都精神D
所以一開始唔玩不死族, 就係因為佢成個城黑沉沉, 見到都唔想玩

睇黎我又要用多5個鐘D/L WOW PART2~4....唉

---*END*---


經常忘記分類: Online Game
 
 
偉言發表時間~~~ 2009-08-29 09:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]