AlertPay Get your FREE account & Earn money with AlertPay
``CEO"Nut Si既Blog
就算係 friend ,最後還是有個 end
就算係 lover ,最後還是來個over
就算係 believe,中間還是夾着 lie
denischan
暱稱: Nut Si
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
Long Time No See~
2009-04-07
發洩打keyboard
Happy~
2009-03-28
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 316
今日人氣: 2
累積人氣: 4844
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 11 日  星期三   晴天


2009-03-11 分類: 未分類

今日好"他條"囉

好正

放左學大顆兒一起食野

之後漫步於山腳下

再搭694由調景嶺開往小西灣既巴士

遊車河聽歌

仲要係單層巴士,我鍾意^^

好正

可以響急速既城市偷閒 =)






訪客留言 (返回 denischan 的日誌)


Nut Si 於 2009-03-21 07:46 PM 發表:
我黎為錢$6000同英文教學
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Garfeild 於 2009-03-20 11:46 PM 發表:
你小心d呀, 你小心小西灣「水侵」呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Garfeild 於 2009-03-20 11:41 PM 發表:
呀傻仔...
九巴同新巴大家都係巴士...
你知唔知宜家九巴d巴士同 土成 巴同新巴d巴士既型號係一模一樣架~~
只不過新巴塗左橙白綠(好似, 冇咩坐過), 土成 巴黃組藍白 同埋九巴既金色巴士 & 舊冷氣巴+冇冷氣巴...
其實如果你好采, 坐左九巴今年最新型號既話, 係既舒服過新巴架...
同埋呢我個人覺得既然你咁憎九龍, 咁你點解又黎九龍讀書呢?
你讀書咁勁, 唔洗溫. 咁你點解唔轉既天后既皇仁呢?
你讀band one 小學架, 點解會無啦啦黎左band two讀架?
唔知點解呢河...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Nut Si 於 2009-03-16 05:44 PM 發表:
Conclusion:
港島點都好過對面海^^
如果人地搵我出街、去對面海既我都諗下先~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chowtc 於 2009-03-15 06:47 PM 發表:
我都支持港島^v^
起碼小西灣都有個海景望下-0-
將軍o太密啦d樓-_-恨不得快點搬回港島@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Nut Si 於 2009-03-15 12:10 PM 發表:
你學過地理未呢?冇人住CBD架囉
同埋香港島交通發達過九龍
小西灣去中環都只係20mins
同埋小西灣算係屋村地方
冇乜車、好似調景嶺咁
唔似得你地藍田、九龍灣又多人又多車、冇d城市規劃
得閒黎小西灣行下啦~
個會所好過周嬸個好多^^
海景加酒店氣息、一流~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heyakwan 於 2009-03-15 09:36 AM 發表:
你住果度好似都同中環有一大距離吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Nut Si 於 2009-03-14 12:15 PM 發表:
油尖旺咪仲多,又雜又污糟
你行過中環就知HK island有幾好架啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heyakwan 於 2009-03-14 11:31 AM 發表:
走開喇..九龍先好
hk island咁多dirty-air...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Nut Si 於 2009-03-12 09:56 PM 發表:
新巴其實好o過9巴好多囉
HK island 好多都新巴
我好憎kowloon囉其實
不過NT好避
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





網站連結
Bux.to
Bux3
Neobux
免費網上國際銀行-Ale...