| «‹ October 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 3 月 11 日 星期三  |
| 2009-03-11 |
分類: 未分類 |
今日好"他條"囉
好正
放左學大顆兒一起食野
之後漫步於山腳下
再搭694由調景嶺開往小西灣既巴士
遊車河聽歌
正
仲要係單層巴士,我鍾意^^

好正
可以響急速既城市偷閒 =)
|
|
|
Nut Si 於 2009-03-21 07:46 PM 發表:
我黎為錢$6000同英文教學
|
|
|
呀傻仔... 九巴同新巴大家都係巴士... 你知唔知宜家九巴d巴士同 土成 巴同新巴d巴士既型號係一模一樣架~~ 只不過新巴塗左橙白綠(好似, 冇咩坐過), 土成 巴黃組藍白 同埋九巴既金色巴士 & 舊冷氣巴+冇冷氣巴... 其實如果你好采, 坐左九巴今年最新型號既話, 係既舒服過新巴架... 同埋呢我個人覺得既然你咁憎九龍, 咁你點解又黎九龍讀書呢? 你讀書咁勁, 唔洗溫. 咁你點解唔轉既天后既皇仁呢? 你讀band one 小學架, 點解會無啦啦黎左band two讀架? 唔知點解呢河...^^
|
|
|
Nut Si 於 2009-03-16 05:44 PM 發表:
Conclusion: 港島點都好過對面海^^ 如果人地搵我出街、去對面海既我都諗下先~
|
|
|
chowtc 於 2009-03-15 06:47 PM 發表:
我都支持港島^v^ 起碼小西灣都有個海景望下-0- 將軍o太密啦d樓-_-恨不得快點搬回港島@@
|
|
|
Nut Si 於 2009-03-15 12:10 PM 發表:
你學過地理未呢?冇人住CBD架囉 同埋香港島交通發達過九龍 小西灣去中環都只係20mins 同埋小西灣算係屋村地方 冇乜車、好似調景嶺咁 唔似得你地藍田、九龍灣又多人又多車、冇d城市規劃 得閒黎小西灣行下啦~ 個會所好過周嬸個好多^^ 海景加酒店氣息、一流~!
|
|
|
Nut Si 於 2009-03-14 12:15 PM 發表:
油尖旺咪仲多,又雜又污糟 你行過中環就知HK island有幾好架啦
|
|
|
走開喇..九龍先好 hk island咁多dirty-air...
|
|
|
Nut Si 於 2009-03-12 09:56 PM 發表:
新巴其實好o過9巴好多囉 HK island 好多都新巴 我好憎kowloon囉其實 不過NT好避
|
|
|