好耐冇係到打日記喇~~
呢個blog就好似得教會d fd先會黎~~
好掛住你地啊!!~~我會盡量多d返教會架喇~~
大家都要加油啊~~
啊珊~~知你做野辛苦你要加油啊~~
柏誼~~大家都考al 要加油啊~~
qoo 易昕~~相信你地都辛苦~~要面對新既課程~~
伊惠~~今年會考~~俾心機喇~~
細佬 俊彥~~岩岩升中四~~努力努力~~
啊憲 八筒~~俾心機讀商專同ive~~
大家都要努力啊~~其實我講黎講去都係講努力加油><~~
重之就俾心機啦~~
天父一定會同我地一齊過不同既難關架~~