今日,唔知點講好∼!
做左一次義賣?!
唔知係好玩定係好苦
我去左籃田,12點企到6點
一開始就係到林雨∼!
林左2個中
我發覺我重複講一句野出黎百多次lo
先生/小姐,我地係紅十字會嫁,我地今日有li個義賣同捐款既活動,可以過果邊睇睇嫁wo
我地食左唔知幾多次lemon
去到尾果陣,我地sell野果陣
比人問候lo
好.....
都唔知可以點
好............