唉 痴線練田徑冇得休息~練完短跑又要練長跑
再叫我衝100,200米計時 練完番藍田食野
去九龍灣落機鋪打機6點半番到屋企
set頭等到8點3 出門 去到食野
食完先9點幾 之後就去朗豪坊行下
食糖水 食完行下就到11點半 企係最頂等倒數
wow 好多fans 咁啵果到 等到Happy New Year 就走lu
落樓下果間咩咩夢幻世界玩果個推糖機同彩虹 玩到冇晒就走
去牛頭角食糖水 好鬼多人-3-唔食 行去apm 遊蕩 搭地鐵去藍田
發現冇野食就飛的番歸
最難忘既除夕夜...超攰