今日朝早,返左學校學Violin,老師話俾我知下年我要繼續上初班◤原因唔駛講la◢
返到屋企,又..............
係下午阿媽,我先有機會打機!!
唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 〝_〞