| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| 1030 |
分類: 未分類 |
一大清早...
比啊媽執野既聲整醒左-.-
係床度hea到7:14就起身...
差1min就響鬧鐘= =v
搞好曬食埋早餐
又係時候整頭-.-
發覺朝早準備既60mins入面
有25mins係用黎整頭=.=
超長時間...
上MT
做埋少少數
之後上圖書館殺埋個project
做完諗住去班房
點知...轉左個房wor- -
搵極都搵唔到
唯有出TW 打機=.=
又BG4
今日...技術又好左
15:00搭車返去
上ENG Fund
上完又出TW轉車...
點知落雨=.=
濕濕下咁搭車出ST
要補中文...
又一爛gag王.....
走果時...好多feel呢
|
2007 年 10 月 29 日 星期一  |
| 1029 |
分類: 未分類 |
一朝早...
涼涼地好好訓
食完早餐都夠鐘洗頭-.-
22分先出去...
不過又係10:16到IVE=.=
等左陣入去坐
就快開始教新topic
之後上drawing
畫得一D都唔快- -
畫完去canteen食lunch
食完上圖書館做project
15:15就落去DU18上堂...
上完又返上A102上MT-.-
都冇點聽書...
一落堂就上圖書館...盡快做好個project
都要19:00先做完= =
搭車去TW...
又玩BG4=.=
打得幾high下
23:00先返黎食野...
|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 443 | »
|