| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 28 日 星期一  |
| 0528 |
分類: 未分類 |
今朝...
為左同朱恩玩龍族...所以7:45起身-.-
之後...佢話玩唔到wor= =
玩曬
同龜聰玩-.-
Chuckie又話佢上網出問題...
兩條友玩到10點幾-.-
佢話off我就睇柯南
lunch自己整黎食
而家隻獲超唔掂-.-
hea到4點幾...
同老豆搭車去土瓜環前少少果度
去美心MX食個tea
6:00就去聖母院書院~
間學校都OK細
上到去間Waiting Room...
D女仔ok啦...
有條友坐我後面...因為玩電話比人鬧=w=
之後...
去左備考室等
朗讀果篇野ok易
之後等........
入曬去小組討論
個題目唔打出黎啦=]
超正囉有條友...
本來係話正方...點知佢講反方既野= =
屈曬機
之後...2男+1女 vs. 2男+1女
-.-我正方...贏得好光彩xd
講完...返Hollywood食
食飽後...返家抖
|
2007 年 5 月 27 日 星期日  |
| 0527 |
分類: 未分類 |
今朝...8點幾起身...
...落床之前連鐘果D數字都睇唔到- -
同啊媽去左KFC食早餐...
之後佢係OK買包...諗住比老豆食
返到屋企...老豆點知原來落左街=.=
佢又以為我訓緊...
買左「早餐」比我-.-
佢兩個就一齊去街lu=.=
我自己就要係度讀口語...
讀到...D字都係讀錯= ="
食完lunch又讀過...
3點幾D人又返曬黎-.-
食蛋撻...
食完...溫口語係會訓著既-.-
7點Dinner...
然後...幫老豆搬個神櫃落街...
有個某人話支持我-.-都唔知係咪真既...
搬完...返家...
我諗...溫多次算啦... |
« | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 443 | »
|