今日考Eng Listening~
係Canteen排隊...
雷恆既勇敢令人敬佩!
希望你唔會「犧牲」...
著多幾條Under啦記得!
T1~T3都冇問題~
到T4~T6...真係有D驚唔夠時間...
作文...雖然話唔難...
都唔駛一定要30mins出一篇掛=.=
仲要作兩篇...Holy!!!!!
放學返歸~
自己整左個面黎食~
食完溫一溫書咁啊~
就飛出去ST lu~
Chem...對於做炸彈開始有D認識...
返完食飯~
今日拎埋准考證啦=]]
25/4 Physics 香港神托會培敦中學
27/4 Chi(P1 & P2) 九龍文理書院
28/4 Chi(P3 & P5) 九龍文理書院
2/5 Chemistry 保良局第一張永慶中學
4/5 Eng(1A & 1B) 可立中學
5/5 Eng(Listening) 可立中學
7/5 Mathematics 可立中學
10/5 Biology 聖母書院
14/5 Additional Mathematics 保良局第一張永慶中學
28/5 Chi(Oral) 聖母院書院
28/6 Eng(Oral) 路德會協同中學
I'm being Tired...
I need something to support me...
But...Who or what can...?