| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 2 日 星期二  |
| 0102 |
分類: 未分類 |
今日係放假後第一日返學
朝早好想訓多陣=.=
上晝既assembly訓左好耐
然後上圖書館自修
訓極都訓唔到=00=
落去擺低D書又去5E玩
上Bio難得唔算太眼訓...
上完到中文...
做閱讀理解...
做完對埋修辭~
搞搞錯別字就落堂...
咁就同龜聰+尹生食lunch
食完返上5E玩=]
RS訓左
之後Physics玩蘋果棋=.=
去toilet果時入5E玩左陣
放學就出ST補Chem~
成兩個星期冇黎=00=
|
2007 年 1 月 1 日 星期一  |
| 20070101 |
分類: 未分類 |
又係時候打返琴日既野...
話說...又到左2006最後一日~
上晝去9點幾先起身~
玩亂~
爆5轉~
然後啊媽就話飲茶~
飲到3點幾~
返屋企hea陣
4:26朱恩打黎話5:00係九龍灣等~
搵埋佢就去機鋪~
「唱」左$100
成抽$5好重=.=
玩左一場三國既時間~
中途CPK同龜聰都黎左~
玩完就落MTR站等尹生~
好難相信係站入面佢都盪失路=.=
6:30去到Green Box~
一開波未唱聽周杰倫果首爺爺泡的茶=00=
好好笑...
同朱恩拎完野食完唱周杰倫D歌~
唱下唱下CPK+龜聰+尹生開始Kai= =
搵一大堆兒歌黎玩......
好想打佢地= =
今次仲唱Green Box Cut我地歌@@~
唱耐左好多
返德福~玩玩下BG3
CPK行埋黎話11:57啦wor=00=
搞到臨急拎個電話出黎即刻撞車~
之後11:59又撞=.=
sd左一堆SMS
同CPK玩場三國...點知輸左=00=
兩點幾就搭車同朱恩返歸~
4點幾就訓埋教=00=
今朝9點幾比人整醒左
睇柯南睇到12點朱恩先起身= ="
去禮賓閣食野~
食完各自返歸~
係屋企無聊到5:30
去補P.Chan
補完返家見到屎果個男朋友...
點解要set到頭咁斯文呢=.=
咁我亦都係度祝多大家一次~
新年快樂=]
|
« | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | ... | 443 | »
|