今日明明系星期六,但系就要神咁早起身
番學校練啦啦隊,系咁叫系咁叫
其實一齊癲下都唔錯:DDDDD
差D就耳都聾,唔可以睇小鐵筒嘅威力
行社今年都要贏呀!!Effort!!
我地.全~場~贏~硬~你~
真系好其待Sport Day個日
雖然我無份比賽
但系仲要為佢地加油~~~~
金句:So Effort Effort is our name~