開左學又一個月 感覺都仲係好似暑假 盡量提醒自己已經要進入備戰狀態 但依然係好懶懶闌 哈哈
最近意識到一樣野 重複又重複 浪費 回憶美好化 回顧梗自己細個真係哂左好多時間 好多機會
唔甘心再哂 有d野過左就係過左 唔想自己後悔 追唔番 好想把握每一次 都好珍貴 過得好開心
但係 有得必有失 我諗自己都要接受下 經常性覺得自己一定得 有哂計劃 但總係會有失算既時候
承認自己的能力有限 夢想無限大 發下夢咁又一日 no我想要自己無憾 但似乎決定是出於任性
不如話係自己唔抵得 呢排多左好多野要決定 每個決定都會影響我將來既路 無形間唔知點解怯怯地
怯 你就輸成世 但我係驚自己決定錯 之後個幾年喊都無用 又唔係煩既 只係要做呢d決定真係好難
從來都覺得自己做事會好果斷 所有事自己會安排得最好 好少會咁猶豫 完全無一個明確既決定
唉 的確幾擾人 busy october 唔知自己有無決定錯呢 不過又係幾令自己開心既 見步行步 可惜累了
一個人在家 好爽 我需要呢片空間 關係確實令人又愛又恨 都咁長時間 仲係會咁 係我睇得太重要
定只係行左上條無得唔重要既路 好想放低哂 做個自由人 夠了 又唔忍心 人類係最聰明又最麻煩既生物
比較適合機緣巧合既相處方式 我沒有這種能耐吧 與其話每個人都只係我既路人 不如話我係人地既路人
im not a important one 好難集中到 太多事湧到埋身 我驚我有一日會真係講出口 夠啦你真係好煩
我好多野都同人不同 可惜好渴望相同 我想簡簡單單過生活 點解要簡左你 人才是最煩惱 溫書啦 唉
也許我不應該先處理問題 最應該係要處理自己 有無一日 可以完全同呢個世界斷絕來往 唉 唉 唉
|