今日無啦啦數學評估... 好在我有溫書... 真係好彩... 不過都未係好理想...85分... 之後輔導班... 威威金句:大饅頭比你大,細饅頭比你細,但係營養比你高]] 就係呢句野... 輔導班就笑足一堂... 連李老師都無奈咁一齊笑... 威威..冇人夠你既x叫聲勁...