desmond

K.D
desmondchan
暱稱: 聰
性別: 男
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2008-05-22
2008-05-15
2008-05-14
2007-08-27
2007-08-20


日誌分類

全部 (319)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 8 月 8 日  星期三   晴天


2007-08-08

終於都知道個成績喇!!!

尋日一直都好緊張...個心好不安

成日都係到諗成功會點???衰左會點???

到左夜晚同你傾計先至安心d

今朝5點幾已經醒左...到8點鐘同我媽同david返去學校

等左好耐終於等到...

一攞起張成績表...即刻興奮到嗌左句:嘩!!!我中文5*呀!!!

再睇落去知道14分就第一時間走開一邊send個sms...因為個刻我最想同你講!!!

其實開心之餘亦有d唔開心...

因為見到d fd可能考得唔係咁好~見到佢地徬徨個樣我都唔開心

亦有d同我一齊升到中六既同學又可能會轉校...搞到我有種唔捨得既感覺

不過知道自己可以升到中六已經好開心...

考得唔係咁好既...千萬唔好放棄~

祝你地可以盡快搵到自己要行既路!!!

依家先係另一階段既開始...今次呢個階段唔好...下個階段大家加油啦!!!

 



2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


2007-07-30

好耐好耐都冇上黎喇~~

就黎8月8日喇~你地有冇緊張呀???

我依家已經緊張到就黎死喇~

因為唔係好有把握...亦都唔敢太有把握!!!

正所謂:希望愈大 , 失望愈大....

所以我都唔敢抱有太大希望...唔想衰左之後非常失望

依家冇野做個時就會自己一個係咁諗我可以攞到幾多分呢??我升唔到中六又重讀唔到又應該點呢???愈諗就愈緊張....真係好想快d到放榜個日!!!想快d知道個結果

咁大個仔從未試過因為一樣野咁緊張~

相信8月8日既前幾日我都好難可以訓得著...

幸好8月8日既前兩日會去第二到玩吓~放鬆吓...希望真係可以放鬆啦!!!



2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天


2007-07-10

前幾日已經好期待呢一日~~

開心的一天!!!

好好記住這一天~~

 



2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


2007-06-28

想好了

堅持一起......

 



2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


2007-06-14

同年糕,mimi,heidi,david去唱k

之後影相