終於都知道個成績喇!!!
尋日一直都好緊張...個心好不安
成日都係到諗成功會點???衰左會點???
到左夜晚同你傾計先至安心d
今朝5點幾已經醒左...到8點鐘同我媽同david返去學校
等左好耐終於等到...
一攞起張成績表...即刻興奮到嗌左句:嘩!!!我中文5*呀!!!
再睇落去知道14分就第一時間走開一邊send個sms...因為個刻我最想同你講!!!
其實開心之餘亦有d唔開心...
因為見到d fd可能考得唔係咁好~見到佢地徬徨個樣我都唔開心
亦有d同我一齊升到中六既同學又可能會轉校...搞到我有種唔捨得既感覺
不過知道自己可以升到中六已經好開心...
考得唔係咁好既...千萬唔好放棄~
祝你地可以盡快搵到自己要行既路!!!
依家先係另一階段既開始...今次呢個階段唔好...下個階段大家加油啦!!!
|