| «‹ August 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 6 月 13 日 星期三  |
| 未掂過既中文....... |
雖然阿媽放假,
但係佢係房睇緊雜誌,
我就偷雞打blog la......
-------------------------------------------------
完全未掂過中文,
所以今日要好努力咁谷佢la......
-------------------------------------------------
今日考comp,
題目都叫做easy.....
但係我作得勁悶==''
應該唔會好高分......
-------------------------------------------------
recess,
扮勤力.......
扮睇住本書,
其實根本溫唔入腦,
好彩之前溫過,
所以都得la.....
Kitty好努力咁背,
好佩服佢......
點解可以咁專心既?
-------------------------------------------------
HIST,
都幾2,
D long question真係好2,
26分應該有24分
-------------------------------------------------
放學,
Kitty好似悶悶不樂咁,
我發覺佢成日都係咁=="
-------------------------------------------------
中文,
KO你!!!
-------------------------------------------------
點解會有黑蟻係你度爬既=="
|
| 刊登時間:2007-06-13 01:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 31 | »
|