destiny211
暱稱: 腐女子
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
薄桜鬼
海猫のなく頃に...9
海猫のなくに 頃 .....8...
存在...
海猫のなく頃に....7
文章分類
全部 (95)
反思!! (6)
生活雜記... (69)
動漫~~ (16)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
C的甜品小屋~非bl同人...
最近訪客
最近沒有訪客
今日占一占
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 7
今日人氣: 1
累積人氣: 946
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天


討厭呀~!!!

我好討厭!!我好討厭我家姐ar~!!

我唔明點解我爸媽最疼愛我家姐~!!

今日我家姐同我默書,家姐讀俾我聽課文,

不過,我家姐讀得太細聲我咪叫佢讀大聲啲囉,

加上佢讀得太快,我咪叫佢讀慢啲囉,點知牙爸話我錯,仲話我,

由細到大,牙爸,牙媽有邊次help過我ar??

答案係無ga~!!搞到我由細到大有幾多心理創傷,佢地又知咩??

我童年既回憶我剩係記得有哭!!

佢地搞到我女仔變男仔聲,由好身體變壞身體,

佢地會明我係我間房度哭既日子係幾咁淒慘ga 咩??

搞到我想自殺咗幾多次佢地會明咩??會明白我幾想放棄生存既念頭咩??

佢地一生都唔會知我既感受!!

p.s.好彩我夠堅強,我唔會做傻事ga~!!

仲有可以打開我心靈的人,只有我既朋友,所以我將我既友情睇得好重ga~!!

講到學校生活,今日許老師又無返la~!!

come咗個劉老師代堂喎,個劉老師以為用訓導主任就可以嚇到我地班喎,

我心諗我地俾甘寶綠水嚇慣la~!!甘水出動埋校長我地都未驚過,訓導主任,小兒科la~!!

只不過我地唔想同啲弱者玩啫,驚佢哭ar~!!

p.s.我地班可以玩到好絕 ga~!上佢堂果啲玩佢叫留力ga la~!!

刊登時間:2006-03-13 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 



2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天


無聊的一日

今日,我好無聊ar~!!

ar媽又要我溫書,

我好悶ar~!!

於是我咪係ar媽出去探婆婆果陣時開電腦囉,

我一online(msn)陳芷x就add我喇

果陣時我打算修改我個日記板ga ma,

佢就add我囉,我咪邊同佢傾,邊修改囉,

佢又話我唔出聲,

當時我心諗,我又要修改我既日記板,我又要應佢,

我改到日記板,我就唔記得要應佢啲咩

我應佢,我又改唔到我個日記板,應叫我點做ar~??

佢又唔識問我做緊啲咩囉,真係激死人la~!!

p.s.咁我又無話佢聽我做緊啲咩,

咁我都有錯既!!

 

 

刊登時間:2006-03-12 06:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 



2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天


好運!!

今日都幾好運ga!!

今日長週,要返學,

返到學校,打算同tea bag怪反映我地班對坐位既不滿,

點知今日耶穌返咗學仲同tea bag 怪反映佢自己對坐位既不滿

以tea bag 怪既性格佢梗係say no la~!!

上到課室果陣時,耶穌突然一下打落我張枱度喎!!(仲係大大力果隻喎)

好彩我夠冷靜如果唔係我就驚死ga la!!

根住ar tea bag怪咪調走咗佢囉!!(我要求調位既目的就係咁!!)

根住坐的前面既係梁梓x

上堂總算無咁悶ga

(一日喳,星期一就係冰冰坐我前面la,不過同冰冰玩都幾好玩ga!!)

 

放咗學後,我就去咗學琴la~!!

學琴果陣時,程老師罵咗幾句今次彈得唔好,

ar媽就罵我浪費哂佢啲錢,

又叫我彈好啲,彈好啲程老師就有獎學金送,

當時我心諗佢為錢可以連女都唔要ga la!!

我真係好憎我ar媽ar~!!

好彩我為人樂觀+大方!!我唔同佢計!!(話哂佢都係我ar 媽ma~!!)

刊登時間:2006-03-11 06:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 



2006 年 3 月 10 日  星期五   晴天


好黑ar~!!

今日對我嚟講係一生人之中最黑的一日!!

今日返到學校個陣時,heidi先話我知今日調位喎!!

當堂嚇咗我一跳ar!!

入到課室個tea bag 怪話今次的坐位係個死田雞俊編的!!

我果陣時心諗係條死田雞編的話佢一定針對我ga!!

女仔當中我同佢最唔fd!!

佢一定編我去較差嘅人附近ga la!!

結果,不出我所料係同啲衰人坐,但我估都估唔到我坐向耶穌後面囉!!

真係激死我la,仲要搞到我舊病復發喎!!

放學果陣時ar~!ar廖哥反對坐位安排啫就俾tea bag怪罵喇

當時我心諗全班都唔滿意ga la

又唔罵哂全班!!

放咗學後,劉梓浚又向度誇張同耶穌坐又會點點點喎

好彩我心水清,無咁易被佢嗦罷到!!

返到屋企,我話俾家姐聽我唔想同耶穌坐la

點家姐話俾ar媽聽,ar媽話俾tea bag 怪聽喎

我估聽日我死硬ga la~!tea bag 怪一定罵到我仆街la~!

p.s.聽講因為田雞俊鍾意湯圓,所以先提出調位的!!

(死人田雞俊為咗自己想同心上人坐,不惜一切.不惜調動全班的坐位,

令到全班都唔滿意自己的坐位,課室內無人因自己的坐位開心過!!

聽日我地就會向tea bag怪反映,坐位一定要重新按排,否則我

誓不擺休!!再唔係我地就搞簽名活動,總之就一定要調位!!)

(我都小6囉!!今次最後一次調位,點都要調得好好地,留下美好回憶ma~!!)

 

刊登時間:2006-03-10 05:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 



2006 年 3 月 9 日  星期四   陰天


悶!!

今日陸運會第二日唔駛返學好happy ar!!!

不過成日係屋企好悶ga ma,

於是我咪開電腦玩囉!!

打算係MSN度Add人

但佢地(我啲fd)全部都無online wo!!

真係激死我la!!

於是我咪上網囉!

點知ar梁梓佢add我wo,

總算令我無咁悶la!!

佢仲話我le個日記板wo!!

真係thx哂la∼!!

刊登時間:2006-03-09 05:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]