| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 13 日 星期一  |
| 討厭呀~!!! |
我好討厭!!我好討厭我家姐ar~!!
我唔明點解我爸媽最疼愛我家姐~!!
今日我家姐同我默書,家姐讀俾我聽課文,
不過,我家姐讀得太細聲我咪叫佢讀大聲啲囉,
加上佢讀得太快,我咪叫佢讀慢啲囉,點知牙爸話我錯,仲話我,
由細到大,牙爸,牙媽有邊次help過我ar??
答案係無ga~!!搞到我由細到大有幾多心理創傷,佢地又知咩??
我童年既回憶我剩係記得有哭!!
佢地搞到我女仔變男仔聲,由好身體變壞身體,
佢地會明我係我間房度哭既日子係幾咁淒慘ga 咩??
搞到我想自殺咗幾多次佢地會明咩??會明白我幾想放棄生存既念頭咩??
佢地一生都唔會知我既感受!!
p.s.好彩我夠堅強,我唔會做傻事ga~!!
仲有可以打開我心靈的人,只有我既朋友,所以我將我既友情睇得好重ga~!!
講到學校生活,今日許老師又無返la~!!
come咗個劉老師代堂喎,個劉老師以為用訓導主任就可以嚇到我地班喎,
我心諗我地俾甘寶綠水嚇慣la~!!甘水出動埋校長我地都未驚過,訓導主任,小兒科la~!!
只不過我地唔想同啲弱者玩啫,驚佢哭ar~!!
p.s.我地班可以玩到好絕 ga~!上佢堂果啲玩佢叫留力ga la~!!
|
| 刊登時間:2006-03-13 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 3 月 12 日 星期日  |
| 無聊的一日 |
今日,我好無聊ar~!!
ar媽又要我溫書,
我好悶ar~!!
於是我咪係ar媽出去探婆婆果陣時開電腦囉,
我一online(msn)陳芷x就add我喇
果陣時我打算修改我個日記板ga ma,
佢就add我囉,我咪邊同佢傾,邊修改囉,
佢又話我唔出聲,
當時我心諗,我又要修改我既日記板,我又要應佢,
我改到日記板,我就唔記得要應佢啲咩
我應佢,我又改唔到我個日記板,應叫我點做ar~??
佢又唔識問我做緊啲咩囉,真係激死人la~!!
p.s.咁我又無話佢聽我做緊啲咩,
咁我都有錯既!!
|
| 刊登時間:2006-03-12 06:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 3 月 11 日 星期六  |
| 好運!! |
今日都幾好運ga!!
今日長週,要返學,
返到學校,打算同tea bag怪反映我地班對坐位既不滿,
點知今日耶穌返咗學仲同tea bag 怪反映佢自己對坐位既不滿
以tea bag 怪既性格佢梗係say no la~!!
上到課室果陣時,耶穌突然一下打落我張枱度喎!!(仲係大大力果隻喎)
好彩我夠冷靜如果唔係我就驚死ga la!!
根住ar tea bag怪咪調走咗佢囉!!(我要求調位既目的就係咁!!)
根住坐的前面既係梁梓x
上堂總算無咁悶ga
(一日喳,星期一就係冰冰坐我前面la,不過同冰冰玩都幾好玩ga!!)
放咗學後,我就去咗學琴la~!!
學琴果陣時,程老師罵咗幾句今次彈得唔好,
ar媽就罵我浪費哂佢啲錢,
又叫我彈好啲,彈好啲程老師就有獎學金送,
當時我心諗佢為錢可以連女都唔要ga la!!
我真係好憎我ar媽ar~!!
好彩我為人樂觀+大方!!我唔同佢計!!(話哂佢都係我ar 媽ma~!!) |
| 刊登時間:2006-03-11 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 3 月 10 日 星期五  |
| 好黑ar~!! |
今日對我嚟講係一生人之中最黑的一日!!
今日返到學校個陣時,heidi先話我知今日調位喎!!
當堂嚇咗我一跳ar!!
入到課室個tea bag 怪話今次的坐位係個死田雞俊編的!!
我果陣時心諗係條死田雞編的話佢一定針對我ga!!
女仔當中我同佢最唔fd!!
佢一定編我去較差嘅人附近ga la!!
結果,不出我所料係同啲衰人坐,但我估都估唔到我坐向耶穌後面囉!!
真係激死我la,仲要搞到我舊病復發喎!!
放學果陣時ar~!ar廖哥反對坐位安排啫就俾tea bag怪罵喇
當時我心諗全班都唔滿意ga la
又唔罵哂全班!!
放咗學後,劉梓浚又向度誇張同耶穌坐又會點點點喎
好彩我心水清,無咁易被佢嗦罷到!!
返到屋企,我話俾家姐聽我唔想同耶穌坐la
點家姐話俾ar媽聽,ar媽話俾tea bag 怪聽喎
我估聽日我死硬ga la~!tea bag 怪一定罵到我仆街la~!
p.s.聽講因為田雞俊鍾意湯圓,所以先提出調位的!!
(死人田雞俊為咗自己想同心上人坐,不惜一切.不惜調動全班的坐位,
令到全班都唔滿意自己的坐位,課室內無人因自己的坐位開心過!!
聽日我地就會向tea bag怪反映,坐位一定要重新按排,否則我
誓不擺休!!再唔係我地就搞簽名活動,總之就一定要調位!!)
(我都小6囉!!今次最後一次調位,點都要調得好好地,留下美好回憶ma~!!)
|
| 刊登時間:2006-03-10 05:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 3 月 9 日 星期四  |
| 悶!! |
今日陸運會第二日唔駛返學好happy ar!!!
不過成日係屋企好悶ga ma,
於是我咪開電腦玩囉!!
打算係MSN度Add人
但佢地(我啲fd)全部都無online wo!!
真係激死我la!!
於是我咪上網囉!
點知ar梁梓佢add我wo,
總算令我無咁悶la!!
佢仲話我le個日記板wo!!
真係thx哂la∼!! |
| 刊登時間:2006-03-09 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
|