今日都吾知發生咩事
成日都比人串,無論做咩事都好,都比人吵!
做班長為佐咩,為優點?為自己?為他/她人?
我只係想為班上的同學,我一直甘努力,一直地
卻換來無盡的悲傷,無盡的痛苦.就因為小事而比人
串,為何這樣.如果比其他/她人做班長能做到我這樣嗎?
盡力地去做,盡力地去為同學,只是想得到別人的尊重,
就這樣小小地回報,現在的我迷茫著,面上的笑容即使遮蓋著
我的表情,卻遮蓋不住我内心的痛苦,祈求每一個明天的快樂!