今日本來抱住超好的心情去海洋公園~點知早上落雨,算!我等停雨先去~去到點知整窩大野比我嘆,真係好笑。但都好今天都有玩到機動遊戲,但唯一玩五到就係塼到你頭暈的過山車~唉!點都好,總算都有D收穫,考埋明天就完結LA,甘就過左個學期LA,有D五捨得啊!!!!!!!