我都好似好耐冇打qz
今日就打吓la. . .
唉. . .
我今日冇番學. . .
原來唔番學都幾正. . .
4點幾. . . 去左同膠江練波. . .
6點幾番左尼. . .
好ya,聽日又可以玩釘. . .
都唔知va點做. . .
唉. . .星期六有冇人睇戲. . . 有就問我la. .
睇完留個cm la. . . .