今日又係咁悶. . . .
上完第1,2PE堂 . . .好累. . .
第3,4IS測驗. . .(屌. . .都冇温過)
到英文堂. . . 又要對撚住個ON9馬XX
佢老就唔好講野LA. . .又要串. . .屌. . .
一番到屋企. . . .
就係咁練結他. . .練到8點. . .悶
唔開心LO. . 日日都咁悶. . .冇人陪既KAI子. . .
唉. . . .悶死 . . . .