BeCAusE... ...
     
            I'am       PRICE
 
2010 年 2 月 25 日  星期四   晴天


出cos 分類: 個人日誌

今日同膠都決定咗R.G個日出cos

放學去睇D衫...呵呵

好正

我唸住cOs'[年]

(唔知係唔係呢個'年'=_=)

不過好貴

呢個係男仔

所以我要減肥!!!!!!

因為男仔通常都係瘦家嘛-v-

原本想cos大哥同果個...唔記得咗叫咩名

但係因為身高問題-_-"頂

放棄咗膠cos初音

豬cos大姐

敏cos零

敏同我嘅cos係龍鳳胎,呵呵

好夾,因為我同佢嘅身高差唔多@v@

放學

睇人打排球

成班麻甩佬係度睇靚女,吹脹...

今日冇等培培,要趕返屋企...

 

 

 

 

 

沖涼;〕

呵呵

今日都幾開心=〕






訪客留言 (返回 devil2246 的日誌)


York! 於 2010-05-17 10:24 PM 發表:
連呀~~kawaii 呢
原來你會cosplay ga~
你原本想cos係巡音章魚,定係神威茄子?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kamanman1230 於 2010-02-27 11:45 PM 發表:
COM;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Babi_Lee 於 2010-02-27 01:56 PM 發表:
com3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Babi_Lee 於 2010-02-27 01:56 PM 發表:
com2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Babi_Lee 於 2010-02-27 01:55 PM 發表:
com1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kay1994618 於 2010-02-26 09:53 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babii_Yu520 於 2010-02-26 06:07 PM 發表:
ava 3月底去教堂私影GJ!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 可能冇咁快掛...
Posted at 2010-02-26 06:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Stitchb 於 2010-02-25 09:32 PM 發表:
Comm3nT~
邊個係"年"
好想睇你COS~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁你都來囉@v@
好多人都會來,你係邊個先...-v-(對唔住...我真係唔知你係邊個
Posted at 2010-02-26 06:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ku104 於 2010-02-25 07:48 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 566
今日人氣: 1
累積人氣: 4865
最新文章
2013-12-10
2013-12-01
2013-11-27
2013-11-15
2013-11-11
文章分類
全部 (94)
個人日誌 (94)
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言