堅持愛你並沒有錯
可能只是過於執著
愛可以是一個人的事
這輩子我心裡都會有你的存在
愛得太深有時候也真的會很苦

devilhei
暱稱: Devil*熙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用QOOZA囉
2006-08-21
問卷a...
2006-08-17
心情低落,寂寞
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 20
今日人氣: 1
累積人氣: 487
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天
不在家

星期四呢,,返左小學探老師喔

見到好鬼多小學同學,,感覺上我地d感情好左-.-

返完小學,,穎又發我脾氣=.=+

跟住佢就走左,,跟住諗住去睇戲,,結果套套戲都睇到太夜

有幾個唔去得所以改為聽日

星期五,,朝早十點去睇戲無人叫我起身= =

結果我係9點40分起身

最遲嘎個到-.-

睇完反斗車王,,去kfc食野,,

食完本來去游水,,返到屋企

門口點知無帶鎖匙...(哭)

我就出左旺角拎啦,,佢地就去馬鞍山游水,,,

點知鮑鮑叫左cc返屋企=.=

佢自己又唔去話因為我唔去-.-

o晒=.=我返到屋企掛住打機遺忘晒佢地lu...哈哈

4點幾出去旺角拆拆,,又撞到穎=    =+

送左佢返屋企跟住自己出左旺角不過佢叫我"小心仆低"

結果差d仆低-.-

拆晒啦,,感覺良好=    =

跟住就返屋企lu,,,,,夜晚去左姨丈屋企玩喔"

今晚應該好"早"訓XD

刊登時間︰2006-07-14 11:28 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 devilhei 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]