星期四呢,,返左小學探老師喔
見到好鬼多小學同學,,感覺上我地d感情好左-.-
返完小學,,穎又發我脾氣=.=+
跟住佢就走左,,跟住諗住去睇戲,,結果套套戲都睇到太夜
有幾個唔去得所以改為聽日
星期五,,朝早十點去睇戲無人叫我起身= =
結果我係9點40分起身
最遲嘎個到-.-
睇完反斗車王,,去kfc食野,,
食完本來去游水,,返到屋企
門口點知無帶鎖匙...(哭)
我就出左旺角拎啦,,佢地就去馬鞍山游水,,,
點知鮑鮑叫左cc返屋企=.=
佢自己又唔去話因為我唔去-.-
o晒=.=我返到屋企掛住打機遺忘晒佢地lu...哈哈
4點幾出去旺角拆拆,,又撞到穎= =+
送左佢返屋企跟住自己出左旺角不過佢叫我"小心仆低"
結果差d仆低-.-
拆晒啦,,感覺良好= =
跟住就返屋企lu,,,,,夜晚去左姨丈屋企玩喔"
今晚應該好"早"訓XD
|