`
devilove1314
暱稱: ↗↙笨豪↗↙
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-11-24
愈分開得耐...愈放不低...
2011-10-31
2011-10-16
2011-10-11
文章分類
全部 (145)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 3 月 6 日  星期六   晴天


2010-03-06 分類: 未分類

好多人都唔留c m比我~_~

不過算...邊個對我好我知既^v^"
 

頭先落左去陪細佬打籃球

5點幾打到8點^^

打得幾開心...又見到fd又有得吹水xdd 不錯

之後8點返屋企食飯>v<

食到9點度又落去打xdd

落去打第一場負負碌碌贏左^^

之後第二場就出街v﹏v

d隊友又唔識傳又射唔準wo

搶籃板我都搶到死~_~

之後我做左樣我成世都做唔到既野

就係右手申直,之後手爭店到左邊博頭o_o大家可以試下

而家隻手痛到我想死 t ^ t


唔好既事總會沖住我而黎

條友好冇品!都唔撚知識唔識打波

咁冇品就唔好學人打波啦

成十幾人都想屌佢老母 \口/

矛撚到死...打打下又唔小心琴左佢一巴....好響o_o

個場d氣氛變晒~_~我係咁講冇心...不過心就有意...哇卡卡

之後我輸左返左場邊...d fd話打得好..仲話打得細力o_O

原來佢地仲惡過我>V<""

之後D fd又同條撚樣打到想打交咁...

唉...冇眼睇

不過見到一個舊同學^^ 喇沙之友xdd

傾左陣計...幾開心^^

11點熄左燈...我同喇沙fd加細佬同d路人打

友誼波^^開心返好多...唔似得條友打矛波

場內個個都唔鋸佢...仲知打到佢果陣開9佢拖

實大把人幫我xddd

打到12點左右就返屋企lu


邊個係好人...邊個係衰人...

我一眼就睇到啦>v<

心照啦...各位睇完既朋友^^






訪客留言 (返回 devilove1314 的日誌)


leotmn715 於 2010-03-08 07:35 PM 發表:
c0mment...
要回架^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAWAI_LAU 於 2010-03-08 07:33 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



v3vling 於 2010-03-08 11:24 AM 發表:
cM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ying_81 於 2010-03-07 05:00 PM 發表:
CMCM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAWAI_LAU 於 2010-03-07 04:41 PM 發表:
:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hiu2 於 2010-03-07 10:39 AM 發表:
Comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching0w0 於 2010-03-07 09:07 AM 發表:
RE;CM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hiu_cc 於 2010-03-06 06:47 PM 發表:
c0mm3nt;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yesno 於 2010-03-06 06:28 PM 發表:
comm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Joanna123456 於 2010-03-06 05:28 PM 發表:
CoMmEnT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]