| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 11 日 星期六  |
| Rainbow Gala 3 |
分類: 未分類 |
銀包流血日-----Rainbow Gala 3
之前去個次我只係用左八蚊(唔包入場費)
而家我用左九十蚊(都唔包入場費)
去到九龍灣國際展貿中心.......
咁鬼多人.....
不過身為半動漫愛好者(是宅男嗎?)
咁多人都要排!!!!
入到場...
當然要周圍混桔先....
睇左邊d要買,邊d唔洗...
同人志,女性向,男性向,等等分級,,,,
入到同人志我竟然Feel唔到有咩咁....
咁....咁咩好呢????
算.....
逆轉裁判之I'm lovein' it
羅亞一族的陰謀
點解冇死神!!!!!!!!!!!!
行到腰肌勞損,超~累的說
不過,收獲唔錯,所以冇怨言....
比卡超VS高達!!!
爆笑爆笑同爆笑....
現場仲有好多...
叫咩呀?呀!叫一班人吧!!
一班人唱動畫主題曲...
正
佢地最練得好辛苦,向佢地致敬!





|
網主回覆
我好耐冇見比卡超  Posted at 2009-04-18 05:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|