繼續超無聊人生
七點半起身
食完早餐就開電腦(Charmaine,對不起 )
衝鋒21漫畫終於更新左,
佢好過死神就係唔會2分鐘睇哂一集
可惜,To Love 未更新......
之後就一直係香討吹水,吹水,吹水.....
下個行程係.....
去左facebook
做左好多測驗.......
你既爛gag水平 測驗,結果是 爛gag天王
你是否一個好情人? 測驗,結果是 你是一個 100分情人!(唔係掛)
你的2009年運程預測! 測驗,結果是 你今年的運氣簡直是背到家啊!諸事不順。(今次大獲)
你係咪一個"天才" 測驗,結果是 80%天才(我有機會留班= =)
你係戀愛高手嗎? 測驗,結果是 惡魔級高手(俾你知道左添 )
真正屬於香港人的粗口測試! 測驗,結果是 粗口大王(講真我好少講)
結果是 樂觀指數30% - 超級悲觀的人(係掛)
你的驚人潛能是什麼? 測驗,結果是 流暢的文筆
邊方面你最掂? 測驗,結果是 口才(囧)
你的忍耐力有多強? 測驗,結果是 忍耐力-非常好(係)
你外表容易給人什麼假像 測驗,結果是 你很好把到手(呢個我唔知)
聽日終於返學,要上結他班= =
頂你!唔好再屈我呀!
|