今日11:00去到又一搵家姐依板前:3 之後又食雪燃.睇醉爆伴朗團.笑死xd 之後去太子又食野:3食雙皮奶同麵.食左好多野 之後我番屋企.家姐仲有約=_= 番到屋企.我落街跑步-_-幾有益身心 我今日又食左好多野=_=