dgcp
暱稱: yUki!v_v
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
文章分類
全部 (29)
100問♥ (4)
ANI♥` (1)
日劇情報♥` (2)
咕磁♥玟→廢up (15)
歌詞♥` (5)
未分類 (2)
ミューヅック。
のほ時計♥
`什麼`什麼♥曆
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


   

y0!!

飛番黎打qooza...

可以話係有D用唔慣XG...

不過都會繼續用...

QOOZA   打GE日記應該會多D=W="

[其實係睇唔明XG D雞腸-3-"]

=======================================

今個禮拜病左/,,\"

輕微流感-口-!!

聽到流感依個字就"嚇"親=]]]]]

個醫生仲要^串*我~~

話咩流感冇藥水食=[[[[

個陣好想打柒佢-_-+

========================================

`王子:::多謝-W-||我會好快好番\[]/!!!

========================================

DAY DAY都要去甫習-.-

甫完番黎又要甫-.-

甫到唔認得老母-.-

哇-0-!

=========================================

今日...

終於睇完金色琴弦了=/\=!!!!

最尾都係...

留左好多想像空間俾人去淋-.-'''

我最憎依D=_=||

係就講埋個結局俾我地聽-.-''''''

最重要係香穗最尾揀邊個MA-.-''

純講友誼我不要-.-'

佢個SP又係咁-.-

拉拉下小提琴就完鬼左佢-口-

真係想XXXX-X-''

不過對我黎講-.-

成套野都算好睇...

呵=W=

來幾張圖圖吧-0-

[終於發現D主要角色D名都係日本GE{日月金木水火土}]

首先是我最愛的[[火原和樹]]*V*!

之後是第二喜歡的志水桂一=W=!

 

發表時間:2008-03-27 08:53 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 dgcp 的日誌)


hiuying520 於 2008-03-31 03:34 PM 發表:
送你一個大cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]