dgcp
暱稱: yUki!v_v
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
文章分類
全部 (29)
100問♥ (4)
ANI♥` (1)
日劇情報♥` (2)
咕磁♥玟→廢up (15)
歌詞♥` (5)
未分類 (2)
ミューヅック。
のほ時計♥
`什麼`什麼♥曆
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 4 月 6 日  星期日   晴天


   

真高興=W=
自己是双子!
[[頭一次有這種喜悅感/3\]]
↑這是兩年前某玟說的=.="

送上光&馨的PS2  CG圖@3@!!
令過動畫好多牙!!
好想頂爆部死人PS2=.=
係要我搵到咁多好GAME個陣先黎虧-.-
正一死虧機-________-

光(游水)←這是光.

光(私服)←光是也

光←仍是光

光&馨←光&馨出場

光←光@3@!

光&馨←馨-口-!!

馨←馨是也!

眾人

暫時這些!!

==========================================

呼=3=
尋日又畫左幅畫..
<<萌神の激奏>>
呵呵=W=
分別是..
地獄少女、初音ミク、涼宮春日の憂鬱(長門有希)
其實想畫4個萌神架=3=
旦系一時之間淋唔到仲有邊個好畫-[]-''
所以,,收手了=.=v
仲未上色!!
依加就去加油啦!!!!!
by
YUKI•M

 

發表時間:2008-04-06 08:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 dgcp 的日誌)


kitty9204 於 2008-04-07 07:48 PM 發表:
路過!!!
CM 4 U ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]