晴晴b
會員
註冊時間: 2006-07-13
文章: 11
來自: K~ 仙 履 琪 緣 ~J
|
發表於: 七月 16, 2006 20:19 文章主題: KJ我愛你牙...>3< |
|
|
KJ...我係一直忠情於你既晴晴b牙..
一直見到'琪'他屋企人(KJ會員)既POST..
意外咁見到你俾屋企人既POST..
好開心..心諗....如果我寫個POST俾你,,你會唔會寫好LONG既野俾我呢..?!
但係..就算你只寫一兩句..我都一樣開心牙..!
你的新書我一定會bUY嫁**=]
我覺得你寫既書一定會好好睇既**=]
KJ...雖然你做野係緊要...
但係...身體健康係最重要嫁**=]
我地都唔想心愛既KJ唔舒服嫁...```
你個簽名會我一定會到嫁,,,
我msn係[email protected]
你可以Add我嫁..冇任歡迎**=]
我會一直都咁愛你嫁..大家姐...**=]
下次再同你傾過計仔啦..
記住要re 我呀..
add 我 msn嫁**=]
中情於KJ既晴晴b妹妹..**
kellyjackie
Royals成員

註冊時間: 2006-01-23
文章: 63
來自: Hong Kong
|
親愛的晴晴b妹妹:
多謝你一篇咁長長長長長長長長~~~~既post~
我會保重身體架~~你都要呀~
我好耐無玩MSN 喇,有什麼要告訴就留言給我吧~
期待7月22日簽名會見到你~
Cheers,
KJ |
KJ真係RE我嫁..好開心牙..
今日無咩野好打啦..
KJ我愛你>3<
| |