唉...E幾日都係同呀JOE玩我地放學等埋一齊出去啦第1日同第2日都係出智樂
今日我地放學去換3去食野食完野我地玩在一陣就去打波
死啦我正到爆甲呀><不過唔怕啦好快冇事^^
打在1個小時打到3點我地就回家 JOE話等我地D同學放在學先在玩過
佢就番屋企訓教...(心諗..你個難訓豬..)