今日去益力多廠,勁無聊,
有益力多飲,我今日飲左啦,
之後睇tv,好悶,因為之前睇過,
跟住就番尼,就練波,
練練下,沈華熹比左肥清個銀包我,
原來佢放左響財政件衫個衫袋到,
財政就比左男班長,男班長就比左我,
聽日又要比番佢,聽日好驚比陳恩銘捉頭髮啊!
佢星期三叫我轉個髮型,我先唔想轉,
好好地做咩要轉,搞gag既,聽日上va堂,都唔記得左有咩交............