kai康日誌
番左學好開心!!
dick2007
暱稱: 康志
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-04-05
2009-04-03
2009-04-01
2009-03-29
2009-03-25
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 116
留言總數: 689
今日人氣: 2
累積人氣: 22400
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


2008-03-15 分類: 未分類

今天去左打籃球,我同陳國樑一齊去,去到,得我同陳國樑,陳國樑話陳雄基3點幾先到,陳海然就仲係屋企,我地打左一陣,打打下,陳國樑個籃球爆左,超大的轟一聲,全場人既目光都冇住我地,之後我同問陳國樑咁點呀,佢話遲d買個新既,之後我話去一去銀座買野食,陳海然佢地都未到,我地買左爆谷,食完,我好口喝,但係陳國樑話打比陳海然,陳海然佢阿話食緊飯,之後我地又去左銀座買水,番到尼,陳國樑打比陳雄基,陳雄基話佢阿爸唔比佢落尼,我地又等,之後陳雄基打比陳國樑話落得尼,落到尼,我地就再打,之後陳海然尼埋,我地就鬥波了,陳雄基同佢老豆一隊,我,陳國樑,陳海然就一隊,由於陳雄基老豆傳波傳得太快,陳雄基好多次都接唔到個波,有一次打中佢個頭,之後佢就哭,話唔打,之後陳國樑話佢同叔叔一隊,陳雄基先很打,之後陳海然阿哥腦佢d fd都尼晒,話跟隊,我地嬴左,同陳海然d fd打,輸左!打左一陣陳雄基同佢老豆就走了,得番我地鬥波,打到4點45分,陳國樑都走埋,我地又跟住走,陳海然話要買戲非,叫我借本手冊比佢,我同佢去到戲院,去到買完,我話:個職員話入場個陣先要出示學生證個d野,之後我問陳海然點算,佢同佢阿哥講左,佢阿哥諗左條絕世好橋,佢話問我借本手冊,然後貼陳海然張相上去,但係我唔比,因為咁樣既話我一定比屋企人罵死

似終都忘記不了呀!




訪客留言 (返回 dick2007 的日誌)


不留名 於 2008-03-18 03:43 PM 發表:
忘記SHE...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



映 於 2008-03-18 01:11 PM 發表:
你個blog好花的說...睇到我有d頭暈=]=]上qooza個論壇個板面分享個到,, 可能會幫到你.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔識去
Posted at 2008-03-21 10:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing0708123 於 2008-03-18 12:56 PM 發表:
好花也你個BLOG-3-
-.- **************************************
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karenyan 於 2008-03-18 12:49 PM 發表:
自己忘記不了就算...唔好比tiffany見倒
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kelvin 於 2008-03-17 07:45 AM 發表:
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveS_ 於 2008-03-16 10:45 PM 發表:
好花也你個BLOG-3-
D煙花整到我勁暈-____-"
路過..
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovevicky520 於 2008-03-16 07:18 PM 發表:
cm for you ..
你又吾黎我記記-3-..
識你架我-3-..再吾黎..唱衰你!!..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



敏 於 2008-03-16 06:21 PM 發表:
睇完你D日記,覺得好無奈- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



映 於 2008-03-16 10:46 AM 發表:
係你本手冊貼陳海然個樣上去=3= 甘都諗到....勁!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kelvin 於 2008-03-16 10:25 AM 發表:
係望住,我打錯字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]