今日...我同牙哥買完餸之後....
見到一個很xx的男人,佢係街市出面打女人...好賤格..
都唔知佢係唔係男人來的..果陣時有好多街坊罵佢死xx..
唉.點解世上有d咁的男人...佢唔配做男人!!!!!
我點先可以擁有你,令你對我有番信心!?