今日考生物,中文同埋英文,頭兩課都ok,不過英文就說來話長:
啊sir叫我地做英文卷果陣由尾做起,佢話如果由reading做先我地會有挫敗感,做vocab先。
終於考啦,唔理三七二十一就做vocab先,跟住再做reading。做下做下先發覺俾啊sir坤左,
做完成份卷先發覺,成份卷都好有挫敗感,reading第一篇行行都有幾個字唔識,d問題又唔知問咩,
俾啊sir玩死左