今日考試都ok既,世史唔算難又唔算易,考試果陣起張檯度畫畫,都畫得幾靚(下次先po出離),
陳sir見到我之後就行埋離,check我份卷,之後o曬嘴,
成班都起度做緊得我一個做完起度畫畫,好彩唔系miss chan監考,唔系既話死硬!!!!!!
放左學之後成班俾班主任留堂講一d成班都知既廢話,例如黃德陽同小吉拍拖,同埋佢地成績差,呢d成班都知,我都費事聽。
走左之後同徐傑,立立,葉源去左食粥,之後去同梁偉歡打波。我起果度坐左2粒鐘睇佢地打波,好q無聊。
--End