今日派左好多卷啊,成績都好吾錯,最驚訝既系梁偉歡竟然3科主科都輸曬比我,
連佢最自豪既數學都系,o(︶︿︶)o 唉
放左之後同徐傑去左睇黃德陽佢地比賽,比李杰威坤左可錯路,行左成個中先到。
我地一去到我地學校就比人入波啦,唔通我地系黑星!?
不過最後都系輸左3:0,輸的好慘睇佢地踢我覺得佢地真系唔系幾掂,
有d就系唔識踢波既,有d就系識踢但系無訓練既,有d就系識踢但系連波皮都掂唔到既
o(︶︿︶)o 唉........
--End